Överraskande, roligt, trevlig och kärt......

Idag fick vi oss en överraskning!
En trevlig sådan!
 
 
 
 
 
Kidsens syskon kom och hälsade på!
Det var storasyster Sofia från Falun.
Storebror Martin med sambon Emma och barnen Isabell och Gustav från Rättvik.
 
Det blev ett roligt, trevlig och kärt besök... med många goda skratt.
Fika hann vi också med.
 
 
 
 
 
Johanna hittade en kartong i förrådet med leksaker som Isabell och Gustav lekte med.
Ja, även vissa vuxna passade på att leka lite.
 
Jag blev även av med Johannas och Mattias liggvagn.
Martin och Emma ska ju bli föräldrar i maj och dom hade ingen barnvagn än, så då
erbjöd jag den jag hade hemma och dom tog gärna emot den.
Få se om dom även vill ha sittvagnen som jag har kvar?
 
Efter några timmar skulle vårat besök vidare på sin besöksrunda....till deras farmor
och deras pappa.
Tiden gick så fort...tyvärr.
 
Men jag hoppas vi träffas snart igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0