Slut på sportlovet märktes i trafiken......

 
Idag fick vi denna fina och färgglada teckning av Molly när
hon och Lina kom och hälsade på oss.
Hon är så gullig!
 
Johanna som var ut och festade igår och sov över hos en kompis ringde på
eftermiddagen och undrade om vi kunde komma och hämta henne.
Hon var i Ludvika.
 
Snäll som man är så åkte jag upp och hämtade henne.
Molly och Lina passade på att åka med mig upp till Ludvika, för dom skulle gå på bio där.
 
Trafiken mellan Smb- Ludvika var intensiv.
Var och varannan bil... eller det felsta faktiskt.... hade en takbox/skidbox uppe på biltaket.
Det var sportlovsfirare från Sälen som var på väg hemöver.
Varje parkering vid olika affärer och snabbmatsställen var proppfulla med bilar....
och även här hade det flesta en taxbox.
 
När bion var slut för Molly och Lina, åkte jag upp till Ludvika och hämtade dom
Även Nellie och hennes kompis, som hade varit i badhuset, åkte med oss hem.
 
Ikväll har jag tittat på den nya svenska kriminalserien som började på SVT1, "Springfloden".
Den var bra!
Nu gäller det bara att komma ihåg varje söndag, i nio veckor framöver, att titta på serien.
 
Nu är det läggdags för mig, ska upp tidigt imorgon och åka till arbetsplatsen min.
SUCK!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0