Från Ubbes till Eurovision Song Contest 2016.......

 
Idag efter lunchen var jag och Hasse ner till "Ubbes" med diverse saker och ting
som vi har rensat bort här hemma.
Jag stannade kvar ett tag och drack kaffe och tjålade med folket som var där inne.
Hasse åkte hem och tittade på hockey-VM.
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan och dom på kaffe.
Molly hade bakat och dekorerat en sockerkaka (den på bilden här ovan).
Den var både fin och god.
När vi fikat och tjålat färdigt åkte vi vidare till Willys i Ludvika.
 
 
 
 
På Willys premiärade vi med att handla med självscanningen.
Det var smidigt att handla med den, men lite ovant så här i början.....
Det var skönt att slippa packa upp alla varor på kassabandet och sen fort igen
packa ner allt i påsar.
Helt klart så kommer jag att fortsätta att använda självscanningen när jag
ska handla på Willys.
 
 
 
 
Ikväll, traditionsenligt, ska jag titta på Eurovision Song Contest.
Hoppas bara att jag lyckas hålla mig vaken tills allt är klart och slut.....
Och självklart hoppas jag på BRA musik och underhållning!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0