Hjälpreda.....

Idag har vi haft besök av Molly.
Hon kom precis när jag skulle till att göra lunch.
Så Molly hjälpte mig med att kocka iordning lunchen....hon hjälpte även till med att diska
lite efter matlagningen och torka bord och bänkar.
Hon är en duktig hjälpreda.
 
Efter lunchen slötittade vi lite på tv:n.
 
Senare på eftermiddagen när Hasse skulle iväg och städa båten, så ville Molly följa
med Hasse och hjälpa till med städningen.... och så blev det.
 
Imorgon ska jag tillbaka till mitt jobb.
Det känns ingen vidare alls....
Få se vad dom har hittat på för arbetsuppgifter åt mig?
Hoppas det är något vettigt....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hur gick det på jobbet?

Svar: Kolla mitt senaste inlägg om min dag idag :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-05-23 @ 18:23:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0