Sista veckan.....

I onsdags eftermiddag "drog jag i nödbromsen" och sjukskrev mig.
När jag ringde chefen för att sjukskriva mig så talade hon om att det var klart nu
med att jag skulle jobba med lite olika administrativa uppgifter... och avlasta
henne och den andra chefen.
 
Jahapp! Det kändes väl så där... att behöva återvända till jobbet.
Men visst, jag har väl vetat hela tiden att jag kan ju inte praktisera hur länge som helst.
Men jag hade väl ändå hoppats på att få praktisera liiiite längre än så här.
 
Så nästa vecka är min sista vecka på "Ubbes Hörna".
Tråkigt.... för jag har verkligen stormtrivts där.
Men, men... även det roliga måste ta slut någon gång..... tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0