"En olycka kommer sällan ensam".....

Jag har varit hemma nästan hela helgen....förutom en stund på eftermiddagen idag
då jag var förbi hemma hos brorsan och dom och hälsade på och fick gó fika.
 
 
 
 
Jag tänkte att om jag vilar min onda fot så mycket som möjligt över helgen,
så kanske den blir bättre.... men icke då!
 
Jag har så jävla ont i den. Jag har svårt att gå och stå på den onda foten.
Det värker i foten nästan hela tiden...mer när jag belastar den och mindre när jag inte belastar den
....ibland har jag en brännande och svidande värk.... och ibland känns det som om jag
trampar på en kniv (inte för att jag någonsin har gjort det, men jag tror att det kan kännas så
som jag känner ibland.....)
 
Slutar det inte att värka snart så lär jag väl försöka gå till någon inom sjukvården
som får titta på foten eller tala om vad det kan tänkas vara som gör så jävla ont?....
 
Suck... alltid ska det vara något!......
 
 
 
 
"En olycka kommer sällan ensam".... säger man ju ibland....
 
Har inte våran tvättmaskin gått sönder idag...suck!
Precis i rättan tid....INTE!!!
Just nu är det ju utgifternas stora tid ju.... så att säga....med flera födelsedagar (för våran del)
....allt som har med julen att göra....osv.
 
Suck....vad blir nästa "olycka"/problem/bekymmer/besvär tro???.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy så trist...Kram!

Svar: Ja, ibland blir det för mycket helt enkelt.Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-11-21 @ 09:09:12
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0