Förmiddagen i Ludvika......

Idag började jag och Hasse dagen med ett möte, kl. 08.45 i Ludvika.
 
Direkt efter det mötet åkte vi till Engelbrekts vårdcentral.
Jag hade ett besök hos sjukgymnasten kl, 10.00.
 
 
 
 
Sjukgymnasten sa att min onda fot var en hälsporre.... inflammation i en sena som går under foten.
Jag fick laserbehandling under foten och sen tejpade sjukgymnasten den.
Tejpandet skulle ge foten lite stöd och avlastning.
Sen ska jag inte belasta foten mer än nödvändigt och jag ska även ha på mig skor inomhus.
 
Jag hann även få en laserbehandling av korsryggen.
 
 
 
 
Efter sjukgymnasten var jag till Synsam och böt ut den vänstra linsen på glasögonen....
för andra gången.
Nu är det bara att hoppas att det blir bra med den nya linsen......
 
Efter Synsam var jag och Hasse till Åhlens resturangen och åt lunch.
Vi åt Wallenbergare med mos, gräddsås, gröna ärtor och lingonsylt.
Mums, det smakade gott!
 
Efter maten åkte vi sen äntligen hem igen!
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Där blev det fika och en massa tjål.
 
 
 
 
Jag fick även denna kartong med mitt favoritgodis i, Piratos.
Ååååh, va gulligt och snällt av dom!
Och omtänksamt!!!
Och självklart blev jag jätteglad för den goda och trevliga överraskningen!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0