Massa fyrkanter och kryss.....

Igår på vävningen började jag med att väva en löpare.
Och igår var första gången som jag vävde efter ett sånt här mönster/diagram eller
vad det nu kan tänkas heta?.... vävnota?....
 
 
 
 
Det gällde och ha tungan rätt i mun och vara koncentrerad till max.... annars var
det jättelätt att tappa bort sig bland alla dessa fyrkanter och kryss.
Förut har jag fått "mönstret" skrivet i siffror...ja, alltså vilken ordning jag ska trampa
ner respektive trampa på vävstolen.
 
 
Idag började jag dagen med ett pass på gymmet.
Det var lugnt där...bara jag och en till.
Sååå skönt!
 
Idag hade jag privatchaffis till och från jobbet: Hasse.
Lyxigt tycker jag.
 
Efter jobbet var jag och Hasse hem till mina föräldrar på kaffe.
 
Och nu ska jag gå ner och glo på tv:n..... först på programmet "Det sitter i väggarna"
och direkt efter det på "Veckans brott".
 
Jaa-a...sen är ju denna dagen slut.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0