Ont i foten och problem med magen.....

Igår började jag dagen med att vara till vårdcentralen och lämna blodprover.
Mina järnvärden och lite annat ska kollas upp.
 
Efter labbesöket åkte jag och jobbade. Jag fick ändra på min arbetstid så att jag slapp
åka fram och tillbaka mellan Sme´backen och Ludvika flera gånger.
 
På eftermiddagen var Molly förbi här hemma och hälsade på oss.
 
Klockan 16.30 var jag hos frissan och fick frisyren "putsad".
 
Efter frissan åkte jag till akvarellmålningen och målade i ca två timmar.
 
 
Idag började jag dagen med ett besök på gymmet och jag gjorde ett pass.
Idag var det många som var på gymmet, så det var inte lika lungt och skönt som i tisdags.
 
Sen i tisdags har jag haft ont under vänster fot....så det gör jätteont att gå på den.
Vet ej vad som är fel?....kanske hälsporre?... eller något liknande?....
 
Idag, efter gymmet, och strax före innan jag skulle åka och jobba, fick jag magproblem...
så jag trodde jag ev. hade fått magsjuka... och anmälde mig sjuk till jobbet.
Men jag har inte haft några större besvär med magen sen i förmiddags....
"peppar, peppar ta i trä".... så jag hoppas att det inte var/är magsjuka trots allt....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0