Tjugonionde november.......

 
Idag fyller min älskade och fina dotter 24 år!!!
Inte klokt va "gammal" hon har blivit... hihihiiiiihhiiii.....
 
Jag är fortfarande hemma från jobbet.
Nu är det väl mer för att jag har den där "jobbiga-tiden-på-månaden"... så att säga.
Ååååh....om man ändå kunde få slippa eländet!
 
På eftermiddagen åkte Hasse och Mattias till Falun.
Mattias hade ett besök på barn- och ungdomsmottagningen... som nu ska flyttas
till Falun ifrån Borlänge.
Suck...allt flyttas ju till Falun... och vårdköerna dom bara växer så det knakar.
Hur det har blivit!!!
 
På eftermiddagen kom mina föräldrar och grattade Johanna.
Vi fikade och tjålade om ditten och datten.
 
Nu ikväll har jag setat här vid datorn och spenderat det mesta av våra löner....
till månadens räkningar.
SUCK!!!
 
Snart ska jag ner och titta på "De sitter i väggarna" och på "Veckans brott".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0