Torsdag till lördag......

I onsdags kände jag för att vara ledig från jobbet resten av veckan..... och min
chef hade inget emot det....så då blev det så.....sköööönt!
 
I torsdags, bland annat, började jag dagen med ett pass på gymmet
tillsammans med Helena.
Det var drygt och jobbigt, men ack så skönt efteråt!
 
I fredags, bland annat, var jag förbi hos Ubbes Hörna och hälsade på gänget där.
Det var trevligt att träffa alla igen... för det var ett bra tag sen sist vi sågs.
 
Och igår blev det en "Tore-dag" för mig, Hasse och Johanna.
 
Och som vanligt så hade Tore lärt sig något nytt och utvecklats mer.
Otroligt vad mycket det händer i ett spädbarns liv!
När jag själv var mitt i det... ja, när mina egna barn var spädbarn....så såg jag inte
på samma sätt hur mycket ett spädbarn utvecklas på kort tid.
 
Sen sist vi träffade Tore..... den 25 oktober.... så hade han nu, bland annat, lärt sig att åla...
hans finmotorik hade blivit bättre.... han var med på ett annat vis, mer nyfiken på omvärlden.....han
hade mer markerade drag i ansiktet,,,,hans hår hade växt....han hade blivit längre och tyngre....
ja, en del annat också.
 
Som sagt, Tore var nyfiken och ville vara med och se allt, så när jag och Johanna ville
gosa, kramas och pussas med honom så var han inte lika samarbetsvillig som förut...
men vi gav inte upp och lyckades lite då och då få en mysstund med gullungen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0