Det bara blev så.....igen då....

Hela helgen har jag varit så trötter.
Jag har inte fått något gjort av det som jag hade tänkt och hoppats på att göra....suck.
Såååå tråkigt och jobbigt att vara så trött och energilös!!!!
 
Idag hade vi inget inplanerat, utan vi tänkte ta dagen som den kom....
 
Molly ringde på förmiddagen och undrade om hon kunde komma och hälsa på oss.
Det gick ju bra. Men innan Molly hann komma hem till oss så hade vi även hunnit
prata om att vi (jag, Hasse, Johanna o Molly) ev. skulle åka till Rättvik och hälsa
på Martins familj... ja, om Molly ville det.
Och det ville hon.
 
Så då blev det bara så.... att vi åkte till Rättvik idag..... oplanerat och väldigt spontant.... igen då....
 
Och som vanligt så var det så trevligt, roligt och mysigt att träffa Tore, Gustaf, Isabell,
Emma och Martin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0