Hämtade lite ny energi......

Igår vid lunchtid undrade Johanna om jag ville "tanka på med ny energi"?
Om jag ville åka till Tore?
 
Och som det är just nu, så har jag dåligt med energi, ork och lust....ja, mer än vanligt....
så ny och mer energi behöver jag... så jag nappade på Johannas förslag.
 
Hasse ville också med, men inte Mattias som för tillfället är förkyld och lite hängig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Isabell och Gustaf var också hemma.
Det är så roligt att få träffa dom också och få lära känna dom mer.
Dom är ju så söta!
 
 
 
 
Tore var som vanligt nöjd och glad.
Gó unge!
Och jag tycker att han hade både växt och utvecklats mer sen sist jag såg honom.
Helt otroligt va fort det går!
 
 
 
 
Och inte helt oväntat så fick Tore vandra från famn till famn....för att få massor
av kramar och pussar.... och kärlek.
 
Jag och Johanna fick aldrig nog av honom..... han ger ju bara en mersmak ju.
Charmtrollet!
 
 
 
 
Det var full rulle på Isabell och Gustaf.
Där saknades det inte någon energi heller!
:)
 
 
 
 
Martin lekte ångbåt med Isabell och Gustaf.
Det tyckte dom var jätteroligt.... så länge det varade.
För "ångbåten" gick sönder och tog slut på energi totalt efter ett tag.....
 
Gustaf frågade mig om jag kunde vara en ångbåt istället.
Men jag fick tyvärr tacka nej....till Gustafs stora besvikelse.
:)
 
 
 
 
Varje gång någon av storasyskonen hade tid och lust att "leka" eller "busa"
med Tore så blev han helt överlycklig.
Det var så gulligt att se hur mycket dom tycker om varandra.
 
 
 
 
Det är inte lätt att mata lilla Tore...som är både glupsk och lite otålig när maten
inte kommer i munnen hela tiden.
:)
 
 
 
 
Kan man bli något annat än glad när man ser denna gullungen!?
 
 
 
 
När solen började att gå ner för dagen, så var det dags för oss att åka hem igen....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0