Höst och kallt.....

Brrr...nu är det höst och kallt!
 
Igår och idag har det känts lite kallt och ruggigt här inne.
Så idag åkte värmen på här hemma.
Idag tar jag även fram mitt täcke, för inatt frös jag med bara ett påslakan på mig.
Men några strumpor har jag inte satt på mig ännu.....
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse hem till hans föräldrar
och fikade och tjålade.,,, och vi kollade även hur läget var med Reijo och hans fot...
den som hälsenan brast på.
Den är ju inte helt återställd.... då Reijo nyss har blivit av med sin "stöd-pjäxa".
Men det går åt rätt håll, enligt honom själv.
 
Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.... och slötittat på tv:n.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0