Julen....bröstcancer.....midnattssol.....

Brrrr... det har varit en ruggig, kall och regnig helg.
En inne-sittar-helg.
 
I fredags hade Lina lagt ut en bild på FB på lite julig mat som hon hade gjort iordning.
Både jag och Hasse dreglade och tyckte att det såg så gott ut.
 
 
 
 
Så igår, lördags, gjorde vi iordning lite julmat....en liten försmak av julen.
Det blev hemgjorda köttbullar, janssons frestelse (potatisgratäng till Hasse), stekt prinskorv,
rödbetssallad och julmust.
Åh, vad gott det var!!!!!
 
 
 
 
Lördagen fortsatte lite med jultemat.
För på eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan och dom.
Där bjöd Lina oss på nybryggt kaffe och alldeles nybakta saffransbullar.
Mmmm.... så gott!!!!
 
 
 
 
I fredags hämtade vi ut månadens Testagram, som denna gång går i Bröstcancerns tecken.
Alla produkterna i Testagrammet ger en viss del till Bröstcancerfonden när man köper dom.
Det är ju bra!
 
 
 
 
Idag börjar en ny serie på SVT1 klockan 21.00.
Det är en Fransk-svensk thrillerserie som heter "Midnattssol".
Jag ska titta på den och jag hoppas att den är bra och spännande.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0