"Mitt kära" tuggummit.....

Molly gick hem på sena förmiddagen.
Då hade hon fått nog av faster och Hasse.
 
På eftermiddagen kände jag att jag var tvungen att gå ut en stund, och få frisk luft.
Jag har ju varit hemma och inne sen i onsdags när jag kom hem från jobbet.
Det var väl dags igen för "det där kvinnliga" som kommer varje månad.... år ut och år in....suck.
Det är så jävla tråkigt och jobbigt när "det kvinnliga" ska vara så överdrivet.
Den begränsar ju mig något så enormt!!!
 
Hur som haver så åkte jag och Hasse ut på en söndagsutflykt.
Jag fick vara ute i solen och samtidigt passade jag på att ta lite foton på naturen.
(Fotona blir i ett eget inlägg).
 
Efter våran lilla tripp/utflykt var vi hem till mina föräldrar på kaffe.
 
När vi kom hem igen så bytte Hasse om till vinterdäcken på våran bil.
 
Helena och Lars kom förbi här hemma och hälsade på oss.
Lars som nyss har varit på kryssning hade köpt med sig tuggummi till mig.
 
 
 
 
Av någon anledning har Juicy Fruiten försvunnit från affärenas hyllor och på andra ställen.
Varför vet jag inte?
Inte ens personalen i olika affärer/ställen har kunnat svara mig på varför de inte längre
har tuggummit i deras sortiment
 
Eftersom jag är en riktig tuggoman och alltid har varit det, så passar Juicy Fruiten
mig bäst.... av lite olika anledningar....som till exempel den hårda konsistensen.
 
Nu har jag i alla fall "mitt kära" tuggummi ett tag framövar.
Yippieeeeyyyyy!!!!!
Och det tack vare min snälla svåger Lars! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0