Veckan hittills.....

 
 
Veckan hittills har varit lite seg då jag har varit trött och energilös.
Jag har även fått mer värk som också påverkar mitt mående.... till det sämre.
 
På jobbet har jag haft, och har, det lugnt.
Min "lärare" är för tillfället hemma och är sjuk, så då är det just nu stopp med inlärningen
och innötningen av inköp.... vilket känns helt okej för min del då jag är så trött, okoncentrerad
och initiativlös.....m.m.
 
Hemma blir det inte heller så mycket gjort....bara det absolut nödvändiga just där och då.... typ.
 
I måndags var jag i alla fall hem till mina föräldrar på besök, tillsamman med Hasse.
Vävningen på kvällen hoppade jag över p g a värk och trötthet.
 
Igår hade jag en bokad tid till Lotta för en timmes skön och avslappnande fotvård.
Det är ju så skönt när någon "pillar och donar" med ens fötter.
Det är bara synd att den där timmen går alldeles för fort, enligt mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0