Dop, besök, bil, målargrejer......

Igår efter jobbet tittade jag på det kungliga dopet på tv:n.
Jag gillar "kungliga spektakler".
 
Igår på eftermiddagen kom Helena och hälsade på oss.
Sen senare, mot kvällningen, var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Vi var dit och kollade läget med Lna som hade varit iväg med sitt onda knä
till Falun och på operationsbordet.
När vi skulle hem igen så följde Molly med oss hem en stund.
 
Johanna kom hem ifrån Rättvik igår kväll.
 
Igår hämtade Hasse våran nya bil, som vi har köpt.
Så nu kör vi automat igen....och så här i början är det lite ovant och konstigt
att inte köra med manuell växellåda....
 
Idag har jag mest varit hemma.
Men på dan var jag, Hasse och Johanna till Coop Bygg i Ludvika och köpte lite "målargrejer".
Johanna ska måla om ett rum som hon sen ska flytta in i.
Meningen är väl att vi alla, så småningom, ska byta rum..... men det är lite
att pyssla med innan allt blir klart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0