Igår och idag.....

Igår och idag har jag varit hemma från jobbet.
 
Igår var mina föräldrar förbi här och hälsade på och så även Molly.
 
Igår hämtade Hasse hem våra nya sängar.
Eftersom dom är motordrivna så väger dom en hel del.
Ja, dom är riktigt tunga!
Lars kom och hjälpte Hasse med att bära upp sängarna till vårat sovrum....
och montera upp dom.
 
Idag hämtade Hasse resten av sängarna....ja, kidsen sängar.
Dom var/är ej så tunga så Mattias fick vara bärhjälpen idag.
 
Johanna är på resande fot.
Hon har först varit till Falun och träffat sin storasyster Sofia.
Sen åkte dom vidare till Rättvik för att hälsa på Martin med familj.
Johanna ska även sova över där.
 
Johanna har "bombat" mig med snapchats (bilder) på Tore hela dagen.
Så jag blir ju lite avundsjuk på henne som får umgås och gulla med Tore.
För han är ju så himla gó och gullig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0