Lär mig nytt jobb.....

På jobbet idag har jag börjat med att lära mig om inköp på industrin sidan.
Jag sitter med en kollega (inköpare) som visar mig vad och hur man ska göra.
Ja, hon ska helt enkelt lära mig hennes jobb....så att säga.
 
Puuuh.... det mesta inom inköp är "grekiska" för mig....just nu i alla fall.
Det är mycket att tänka på och programmet som inköparen jobbar i är väldigt
komplex, ologisk och "rörigt"....
Ja, allt känns svårt för tillfället... och väldigt rörigt.
 
Men, men..... Rom byggdes ju inte på en dag....
 
Ikväll har jag varit på vävning... och jag blev inte klar med sjalen.
Jag hade räknat och mätt lite fel.
Men förhoppningsvis blir jag klar nästa gång....om allt går som det ska.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0