Suck...suck....suck....suck....

Idag har jag varit trött och slut.
På eftermiddagen var jag tvungen att ta mig en tupplur.
Om tröttheten beror på min spontana tripp till Rättvik igår eller på min arbetsplats....
eller på både och....ja, säg det?
 
Idag blev jag tillsagd på jobbet att börja kl. 11.00 igen.... från och med måndag.
Suck....suck.... hur ska dom ha det!?
 
Och inte har jag några vettiga arbetsuppgifter än... tycker jag.
Det skulle den ena chefen på jobbet försöka ändra på.... han skulle
luska och fundera på vad mer jag kan göra för att fylla ut min arbetsdag.
Suck igen!.... det där har jag hört flera gånger redan... och inget har hänt hittills.
 
Men, men.... vem vet...plötsligt kanske det händer något?
Och då får jag hoppas att det är till det bättre!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0