Synundersökning och fotvård.....

 
Före jobbet idag var till Synsam och gjorde en synundersökning.
Mina förhoppning var att jag skulle få ett par glasögon som jag kan ha på mig jämt då jag
ser dåligt på nära håll och då jag även upplever att jag ibland ser lite suddigt på långt håll.
 
Optikern tyckte inte att jag hade sä där jättedålig syn på långt håll, men att han
ändå tyckte att jag skulle ha ett par progresiva glasögon så att mina ögon inte
blir så ansträngda och att jag även skulle se mer skarpare på långt håll.
 
De önskemål jag hade på ett par bågar var det dåligt med....tyvärr.
Modet på dagens bågar var helt annat. Suck!
Jag hade så svårt att välja ut några bågar som kändes bra.
Så expediten fick vara mitt smakråd och ta fram några bågar som hon tyckte
att jag passade i. Så få se om jag blir att trivas i dom?
 
Och inte är det billigt med glasögon!!!
Huvva!!!
 
 
 
 
Mot kvällningen hade jag en tid för fotvård.
Härligt!
 
Efter fotvården var jag och Hasse hem till brorsan och dom på kaffe.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vill ju se bågarna!!
Vilken typ av bågar gillar du och vad är modet nu? Jag ska kolla min syn om ett par veckor.
Kram!

Svar: Hej ejmis!
Enligt hon på Synsam så var bågar med lite större glas mode igen och plastbågar med markant färg.
Själv ville jag ha tunnare stålbågar i neutral färg och rektangulära glas, inte allt för stora.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-09-14 @ 09:50:12
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0