Tore, Tore och Tore.....

Igår hade vi inga speciella planer för dagen.
Så på förmiddagen tog vi det lungt.
Men när vi började närma oss mitt på dan så undrade/frågade jag Hasse
om vi inte kunde åka till Tore i Rättvik, för jag saknade honom så.
 
 
 
 
Sagt och gjort!
Vi åkte till Rättvik och till Tore, Martin, Emma och Johanna.
 
 
 
 
Som vanligt så var Tore så nöjd och glad.
 
När vi kom så fick vi världens goaste, bredaste och gulligaste leende ifrån Tore.
Och "Tant Jaana" blev alldeles tossig.
Jag fick sån góskli på lilla charmtrollet, så jag visste inte hur jag skulle bete mig.... hahahaha.
 
 
 
 
Tore och faster Johanna trivdes bra ihop.
 
Det märks att Johanna har varit med Tore en hel del den sista tiden.
Jag tror dom båda två njuter av varandras sällskap....
 
 
 
 
Tore med mamma Emma.
 
Emma var på målarhumör.
Hon målade sina, mina och Johannas naglar.
Hon frågade även om Hasse ville ha nagellack på sina naglar, men nej
det ville han inte....konstigt!? Hihihiiii....
 
 
 
 
Tore med pappa Maritn.
 
Tore tycker om att låta som en indian... ja, när man klappar med fingrarna mot
hans mun och han ger ifrån sig något ljud.
Ja, även vi vuxna tyckte om hans "indianrop".... för han lät så förbaskat gullig.
 
 
 
 
Tore har börjat äta lite annat än bara bröstmjölk.
Här till exempel smakar han på kiwi.
Trots lite roliga grimaser så smackade Tore i sig lite kiwi.
 
 
 
Trots att jag nästan ägnade hela min tid åt Tore, på ett eller annat sätt, så fick
jag aldrig nog av honom.
Han är ju så goooooo och gullig!!!
 
 
 
 
Men till sist var vi tvugna att åka hemöver.
Solen hade redan börjat gå ner och innan vi var hemma så var det så gott som
becksvart ute.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0