Aprilväder......

Brrrr... idag har vi ruggigt väder.
Det har varit kallt och sen i eftermiddags har det snöat.
Först kom det mera blöt snö som smälte direkt när det kom ner på backen, men nu
snöar det på ordentligt och backen är alldeles vit igen....suck.
 
 
 
 
För 6 år sen var det betydligt bättre väder den 24:e april.
Då var det så varmt ute att Hasse gjorde trädgårdjobb i shorts och t-shirt.
Blomrabatten var redan sprakande grön och björkarna började skifta i grönt.
 
Men, men...april är ju april och känd för att kunna leverera väldigt varierande väder.
 
 
Jag är fortfarande på Ubbes och praktiserar.
Jag hoppas på att få vara kvär där ett tag till, så att jag hinner praktisera i den
nya lokalen.
 
Ikväll kom jag äntligen iväg på vävningen och fick träffa gänget igen.
Just nu väver jag inget.
Jag och Lena förskedade idag...tror jag att det heter
Det är i alla fall när varpens trådar ska träs igenom en sked (ser ut som ett galler
eller som en stålkam...typ).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0