Från frukost till nattgäst.....

Idag började vi på Ubbes med att besöka företagsfrukosten "Morgonsoffan" som
även denna gång var på Gladtjärn.
 
 
 
 
Idag låg det ett sådant här klistermärke på varje plats på borden.
Tyvärr så sa dom inget om själva klistermärket.... vem och hur dom har
kommit på det som står på klistermärket osv.
 
Idag har jag även varit till sjukgymnasten.
Just nu har jag mer värk än vanligt.
Så jobbigt!
Jag fick behandling och sen blev jag tejpad på två ställen av ryggen.
 
 
 
 
Idag var jag även till Synsam och hämtade ut mina nya glasögon
Jag har fått nya bågar, som ju nästan ser likadana ut som de gamla, och sen har jag
även fått nya glas, som kommer från någon annan leverantör än de förra.
 
Nu hoppas jag verkligen att de nya glasögonen blir bättre!!!
Jag har ju "bara" gått i 7 månader med dom gamla glasögonen som inte har varit
bra från dag 1.
 
Resten av dagen har jag varit hemma.
 
Mot kvällningen fick vi hem en nattgäst, Molly.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0