Cruising på Sveavägen......

Dag fyra, lördagen i Stockholm.
 
På kvällen tillbringade jag och Hasse några timmar på Sveavägen.
Vi var där och tittade på cruisingen,
 
Där bland allt folk och alla bilar såg jag en bekant gestalt.
Mittemot oss stod min gamla klasskompis som jag inte har sett på flera år.
Vi bytte kramar och några ord med varandra.
Så roligt att råkas!
Tänk vad världen är liten ibland!
 
Det var inte bara cruising vi fick se......
 
 
 
 
Vi såg hur tre personer bråkade och kort där efter kom farbror polisen
och hämtade två av dom.
 
Jag tror att det bara var vi "lantisar" som var intresserade av vad som
hände vid polisbilarna, för vissa verkade inte ens se eller bry sig om uppståndelsen....
 
 
 
 
Mitt i cruisingen kom ett brudpar knallandes.
 
Samma här!
Det var nog vi "lantisar" som tittade mest.
Storstadsborna är nog så vana att se det mesta så dom höjer nog inte ögonbrynen
i första taget....kanske?....
 
 
 
 
Flera möhippor såg vi och denna svensexa.
DET däremot har vi även här på landet...då och då.
 
 
 
 
Denna lite udda och konstiga cruisingekipage kom åkandes på Sveavägen.
Oljefatet kanske är äldre än 30-40 år?......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0