Jakten på prinskorvar......

Idag, efter lunchen, var jag och Hasse ner till Konsum för att köpa
prinskorvar... som vi missat tidigare.
Bara tanken på att behöva närma mig en affär idag, gjorde mig stressad och på
lite dåligt humör.
Inte blev jag mindre stressad av att det var slut på prinskorvarna på Konsum!
Vi tänkte gå in på Ica, men struntade i det när vi såg ruschen utanför.
Vi åkte upp till Ludvika istället.
 
I Ludvika var vi in på Willys.
Där drog vi också en nitlott... prinskorvarna var slut.
Vi åkte vidare till Hemköp.
Där äntligen hittade vi prinskorvar!
Pjuuuh!
 
 
 
 
Idag,har det varit svinhalt att gå.... överallt.
Man har varit livrädd för att halka och slå halvt ihjäl sig.
Så även vid kyrkogården...fläckvis.
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju så fint när det lyser lite överallt på kyrkogården.
 
Efter kyrkan åkte vi hem igen och där har vi hållt oss resten av dagen.
 
 
 
 
Till kvällsmat åt jag julens första julskinksmacka, men absolut inte den sista!
Mums va gott det var/är!
Till julmackan dricker jag gärna kall julmust. Gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

God Jul!

2017-12-24 @ 09:32:30
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0