Måndag och tisdag.....

 
Måndag
Jag var till jobbet och gjorde lite ströjobb och sökte praktikplatser.
 
Jag var till hjälpmedelscentralen i Borlänge där jag skulle göra service på min snarkapparat.
Det ska man göra var femte år.
Det slutade med att jag fick en annan modell och en helt ny snarkapparat.
 
Innan vi (Hasse o jag) åkte hem var vi förbi på Coop på Norra Backa och handlade.
 
Jag var även "privatchaffis" åt mina söti-pötisar som skulle till Granngården och
handla något gott åt kaninen Harry som fyllde 1 år.
 
Hasse hämtade ut månadens Testagram på Ica.
Kartongen var TOM!
På kartongen hade Postnord satt en lapp om att försändelsen hade skadats
vid posthanteringen..... hmmmm.....
Kontaktade Testagram om händelsen och dom skulle skicka mig en ny kartong.
Hoppas att Postnord är mer rädd om den kartongen!
 
 
Tisdag
Var till jobbet och hade inte så mycket annat att göra än att försöka hitta en praktikplats.
Det går väldigt segt med det.
Det är så svårt att få kontakt med någon chef på olika företag, och när man väl får det så
är det inte alltid man får ett svar direkt.... suck.
Just nu har jag kontaktat en chef på Ludvika kommun, men inte fått något svar ännu.
Jag vill gärna få klart på ett ställe innan jag kontaktar nästa, och då tar det tyvärr tid.
Suck!
 
Igår hade jag en tröttdag igen.
När jag kom hem så halvsov jag i flera timmar och jag orkade inte göra något annat
än kvällsmaten... som ju blev försenad.... och som gjorde att jag hann få lågt blodsocker
med darrningar, kallsvettningar och illamående.
Så igår var det ingen vidare bra dag för min del!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0