Melodifestivalen 2017.....

Så har årets Melodifestival dragit igång och var och varannan människa har
sina åsikter om "spektaklet".
Så även jag!
 
Nååå... vad tyckte jag då om den första delfinalen som gick igår?
 
Vad det gäller låtarna så var det ingen låt som "fastnade" på en gång eller
som blev min favorit.
Men eftersom programmet går ut på att skicka två stycken låtar/artister till
finalen i Globen........
 
 
 
 
............ så skulle jag ha skickat dessa två, Boris och Nano.
 
Nu blev det ju så att Nano gick till finalen och Boris gick till "Andra chansen".
 
 
 
 
Programledarna gjorde säkert sitt bästa, men de inrepeterade skämten
och manuset gjorde att allt blev så onaturligt, stelt och dåligt.
Ja, det är vad jag tycker.
 
 
 
 
Om jag ska välja ut något som var bäst i programmet, så att säga, så får det bli
mellanakten då Hasse Andersson och Mustasch uppträdde tillsammans.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Boris och Nano var bäst!!

2017-02-05 @ 21:07:53
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0