SM i thaiboxning.....

Idag har jag varit till min arbetsplats.
Skönt att det är fredag så jag får två dagars ledighett från "kockonästet".
 
Jag, Hasse, Johanna och Helena har varit till gymmet och tränat.
Puuuh...idag var det lite tungt, men jag gjorde min vanliga runda och
jag kände mig så nöjd efteråt.
 
 
 
 
Idag har vi tittat, via live streaming, på SM i thaiboxning.
Sofia, kidsens storasyster, var med och tävlade.
Och hon vann sin match!
Så imorgon ska hon gå SM-final i hennes viktklass!!!
Hur jävla grymt är inte det!?!?!?!
Hon ska tävla mot Bea Malecki, förra årets SM, EM och VM vinnare!!!!
Holy Moly!!!!
HEJJA SOFIA!!!!!
DU ÄR BÄST!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0