Senaste dagarna.....

 Jag har varit till jobbet och jag har fortsatt att söka efter en praktikplats.
Kommunfolk är inte det lättaste att få tag på.
Idag har jag ringt fyra olika förvaltningschefer i Ludvika.
En svarade, där det blev ett negativt svar, och de tre andra hade telefonsvarare på som
talade om att dom var på sammanträde.
Ja, ja...nya tag imorgon..... IGEN!
 
I tisdags var jag till Lotta och fick fotvård.
Så skönt och avslappnade!
 
I går var jag och Hasse till Helena och fick våra kalufser putsade.
Så skönt!
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse till gymmet och gjorde ett pass.
Jobbigt, men skönt efteråt!
 
Idag, senare på eftermiddagen, kom Lars förbi här hemma på kaffe
och en pratstund.
 
Och nu ska jag avsluta denna dagen med att titta på "Antikrundan"
och "Samtidigt i Hofors".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0