Fina söti-pötisar......

 
Tofsar som jag har pysslat ihop på Ubbes, hittills.
Vet ej hur många tofsar Ubbe vill att jag ska göra, men jag hoppas att det blir många till.
 
 
 
 
Idag hade mina söti-pötisar skolavslutning.
Molly ville att jag skulle komma och titta på henne vid skolgården, innan
dom skulle börja promenera ner till kyrkan.
Sagt och gjort!
 
 
 
 
 
 
 
Jag var även ner till kyrkan en snabbis.
Jag hoppades på att få se Nellie och det fick jag.
 
Båda mina söti-pötisar var så fina idag.
 
När jag tankade ner korten i datorn så såg jag att jag hade haft nå´skit på linsen
när jag fotograferade idag..
Därav lite suddiga fläckar på vissa av bilder.
Typiskt!
 
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Borlänge.
Hasse ville in på Stadium Outlet och handla kortbyxor, men han hittade inga.
Vi var även till Seconhandbutiken "Ta till vara", Röda Korset och Myrorna.
Fynden uteblev idag.
 
Innan vi åkte hem var vi in på Coop i Norra Back och handlade lite.
Där utanför sålde dom Svenska jordgubbar som jag inte kunde motstå.
 
Så nu ska jag gå ner och äta jordgubbar med vanilj Kesella.
Mums!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0