Kall kladdkaka och kaffe....

Jag håller fortfarande på med tofstillverkning på Ubbes.
Det blir tofsar i olika storlekar, tjocklekar, färger, pyntade med pärlor och band m.m
Jag trivs som fisken i vattnet med "mina arbetsuppgifter" på Ubbes.
 
På eftermiddagen var jag och Johanna till Ludvika och handlade
presenter och mat.
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse ner till Cafét Ankaret och köpte oss en varsin
bägare med kulglass.
Tyvärr så hade dom inte min favoritsmak, pecannötkola.
Så jag tog en kula kladdkaka och en kula kaffe.
Men det är inga smaker som jag kommer att köpa fler gånger av.... så att säga.
 
Tidigare ikväll fick vi besök av Molly.
När Molly skulle hem skjutsade Hasse henne hem, för hon vågade inte gå hem
för fiskmåsarna som flög och höll till här utanför oss.
Molly är rädd att dom ska attackera henne för att dom skyddar sina ungar... vilket
ju faktiskt händer ibland.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0