Marknaden i byn.....

Idag har jag haft en sån där tröttdag, då jag somnar till flera gånger
under dagens lopp.
 
Trotsade tröttheten på eftermiddagen då jag och Hasse var ner till
marknaden här i byn.
Det var inte många stånd och inte var det så mycket folk heller.
Hasse köpte sitt marknadsnougat och sen var in på Ubbes och fikade
och värmde oss.
 
Vi träffade även på brorsan med familj.
Nellie och Molly + några kompisar åkte karuseller för fullt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var många år sen som jag åkte någon karusell.
Jag har alltid tyckt om att åka karuseller, men det vette sjutton om jag skulle
klara av det idag.... jag skulle nog bli åksjuk...tror jag....
 
 
Tidigare ikväll fick jag en glad överraskning när min snälla svägerska; Helena,
kom förbi och hälsade på oss.
 
 
 
 
Jag fick dessa två förpackningar med mitt favorit tuggummi!
Gulle henne!
:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0