Shopping och fika......

På Ubbes hade jag fullt upp med att putsa och torka varor
som skulle upp i hyllorna för försäljning..... damma av diverse ytor....
plocka och städa....
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse och Johanna och Hasse2
till Borlänge och till Kupolen.
Mattias blev också tillfrågad, men som vanligt så ville han ej med...även om
jag tyckte att han skulle med ochk köpa lite nya sommarkläder och skor.
 
 
 
 
På Kupolen var det lungt med folk....sköööönt!
 
Jag och Hasse köpte varsinna par sommarskor.
Jag shoppade även shorts och t-shirtar till Mattias....genom att ha kontakt med
Mattias via MMS och SMS.
 
När vi shoppat klart var vi till Espresso House och fikade.
Där var det både gott kaffe och fika...ja, i alla fall det vi åt av.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0