"Barnbarnet"......

 
Igår, hastigt och lustigt och väldigt spontant, åkte jag, Hasse och Johanna
till Tore och hans familj.
Vi har saknat dom... och mest lilla gullungen Tore.
 
 
 
 
Det var ca 2½ vecka sen sist vi var och hälsade på Tore.
Sen dess har han lärt sig nya saker, växt osv.
Det är lika roligt varje gång att se förändringarna i hans utseende och framstegen
i hans utveckling.
 
 
 
 
Isabelle och Gustaf var också hemma så det var full rulle överallt.
Emellanåt visste jag inte vem jag skulle lyssna på eller prata med.... alla, barn
som vuxna ville ha uppmärksamheten samtidigt.
 
 
 
 
Tore är som vanligt glad, pigg, charmig och väldigt nyfiken......
 
 
 
 
....... och allt han ser och kommer ivägen för ska han undersöka och känna på.
 
 
 
 
Det enda "tråkiga" med Tore är att han inte vill och har inte tid att gosas mer.
Att stjäla en kram och puss av honom är nästan omöjligt....hahaahahaaaaa.
Personligen skulle jag kunna och vilja gosa med Tore i flera timmar!
Åååh, så mysigt det skulle vara!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0