Dagen gick fort.....

Började dagen med en liten sovmorgon eftersom jag har varit ledig idag.
 
Eftersom jag sov lite längre så fick jag stressa lite från det jag klev upp ur sängen.
Först duscha och fixa iordning mig.
Sen göra lunch, som idag blev lax i ugn, kokt potatis och hollandaisesås.
Fort äta lunchen och sen åka till sjukgymnasten i Ludvika.
Jag hade en tid kl.12.40 och jag hann precis till det.
 
Idag hade jag tur hos sjukgymnasten.
Han hade fått återbud på tiden efter mig, så han kunde behandla mig lite längre.
Så idag fick höft, rygg, axlar och nacke en omgång.
Han hann även tejpa mig på ryggen.
 
När jag kom hem hade vi kaffebesök av Helena.
Vi fikade och tjålade och bestämde oss även för att åka till Dollarstore i Ludvika.
Dom hade ju nyöppning av butiken efter att dom har utökat lokalerna.
 
Jag, Hasse, Mattias åkte i en bil och Helena och Lars i en annan.
Det var mycket folk i affären. För mycket!
Ja, inte för att jag hade trott något annat, men jag hoppades på att det eventuellt
skulle vara lite mindre....
Det var ingen roligt att gå där inne och trägas med alla andra.
 
Efter Dollar var vi alla till Milano och åt pizza.
 
När vi kom hem igen så hann vi vara hemma i en halvtimme innan det var dags
för oss att skjutsa Johanna och Hasse2 till Borlänge.
Dom skulle dit och festa.
 
När vi ändå var i Borlänge så stannade vi till på Coop i Norra Backa och handlade.
 
När vi kom hem och hade packat upp alla matvaror och vi äntligen fick sätta oss
framför tv:n, så var klockan redan 20.30.... och vips så var ju denna dagen nästan slut.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0