Helgen....

Så var denna helg slut.
 
Både igår och idag har jag och Hasse titta på VM i längdskidåkningen.
Idag tittade vi även på Vasaloppet...till och från.
Själv somnade jag, så jag såg början och slutet av elitåkarnas Vasalopp.
 
Igår samarbetade jag och Hasse när toan skulle rengöras och städas.
All städning och rengörning som krävde att ryggen skulle böjas/bockas mycket,
gjorde Hasse och resten gjorde jag.
Tråkigt att ha så ont i rygg och höft så att man inte klarar av vissa saker.....
 
Idag på eftermiddagen, mellan Vasaloppet och VM, var jag och Hasse ner
till gymmet och tränade.
 
Senare på eftermiddagen gjorde jag fröknäcke.
Det blev fyra plåtar.
Det är ju så gott!
 
Tidigare ikväll fick vi besök.
Först kom Molly och strax efter henne kom Lars och Helena.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0