Praktik igen då.....

Idag började jag att praktisera på loppiset "Ubbes Hörna".
Det var trevligt och roligt att träffa alla igen och några nya med.
 
"Ubbes Hörna" ska byta lokaler, så det var rena virrvarret där inne.
Halva affären var nerpackad.... typ.
Det låg grejer överallt.
Ommålning av hyllor pågick för fullt....här och där.
Ja, nog finns det en hel massa att göra där.
 
På eftermiddagen kom Molly och hälsade på oss.
Det är alltid lika roligt och trevligt!
 
Kvällen har jag tillbringat framför tv:n och datorn.... även om jag skulle ha
behövt städa och plocka här hemma.
Men, men så blev det ej nu....då jag är trötter.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad bra att det löst sig.

Svar: Japp! :)
jagjaana.blogg.se

2017-03-07 @ 20:48:14
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0