1862.....

 
Idag hade vi i vävgruppen säsongsavslutning.
Avslutningen var på 1862.
 
 
 
 
Det var första gången som jag besökte 1862.
Det var mysigt där... med allt gammalt...trädgården...med mera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åt gott och hade det trevligt.
 
Vi fick nässelsoppa med grädde, ägghalva och gräslök.
Det var första gången som jag åt nässelsoppa.
Den var jättegod!
 
Sen fick vi västerbottenpaj med creme fraiche och löjrom.
Till det en sallad med blandade "blad" och rostade nötter.
Det var också jättegott!
 
Sist blev det kaffe med hembakat fikabröd.
Själv tog jag rabarberpaj med grädde.
Samma här; jättegott!
 
 
 
 
1862 drivs av operasångerskan Maria Keohane.
På hennes hemsida kan du läsa om henne och 1862.
1862 finns även med på Facebook.
 
Jag kan verkligen rekommendera ett besök på 1862.
Det finns en del att titta på, en del att köpa och en del att fika och
allt detta i en annorlunda miljö.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0