Knappar och nålar.....

På Ubbes håller jag på att sortera tusentals knappar.
Lite monotont jobb för kroppen, men det går när det bara är ett tillfälligt jobb.
Jag tycker det är roligt att sortera och väldigt avslappnande.
Tiden går fort.
 
 
 
 
Idag har jag varit till sjukgymnasten.
Idag fick jag akupunktur.
Jag hade nålar i ryggen och axlarna.
 
Hoppas, hoppas att denna behandling hjälper mot mina krämpor.
Det är så jobbigt med denna ständiga värk som bara blir sämre....för tillfället.
 
 
Sena eftermiddagen kom Molly och hälsade på.
Eftersom det är så varmt och kvaft ute idag så satte vi oss ute på altanen och umgicks.
Det var behagligt där ute.
Vi åt även kvällsmaten där ute... som idag blev Sibylla.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0