Premiärtur på sjön.....

 
Efter jobbet åkte jag, Hasse, Lars och Helena ut på sjön med Lars båt.
Årets första tur!
 
 
 
 
Idag har det varit soligt och varmt.
Årets varmaste dag, hittills....tror jag.
 
 
 
 
 Vi åkte till Svinön.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till en början hade vi hela ön och bryggan för oss själva.
Härligt!
 
Men sen senare kom ett gäng på 8-10 st och då var den lugna och fridfulla
stämningen som bort blåst....
 
 
 
 
 
 
 
Jag hann inte sitta länge i den gassande och stekande solen förrens jag
blev att må lite dåligt. Inget ovanligt!
Tur som var så hade Lars ett parasoll i båten som han hämtade och fixade
välbehövlig skugga åt mig.
Det passade mig mycket bättre!
 
 
 
 
Min somriga och goda lunch.
 
 
 
 
Trots hettan och trots det högljudda gänget, så blev premiärturen på sjön
en härlig och trevlig utflykt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0