Bakom masken....

 
I måndags var jag till jobbet och pratade med chefen.
Jag fixade även med min CV.... vi kom överens om lite olika saker, bland annat
om att jag ska träffa arbetsförmedlingen.
 
Efter ca 2,5 timme började min mask att krakelera.
Jag mådde så dåligt och tårarna brände under ögonlocket.... ja, några
tårar lyckades smita och rann ner för mina kinder.
Chefen gav mig en servett och sa att: - Släpp ut tårarna och gråt ut.
 - Aldrig! sa jag och bet ihop ännu mer och lyckades hålla ihop den krakelerade masken.
 
Efter det sa jag till chefen att jag går hem och sjukskriver mig resten av veckan.
Jag orkade helt enkelt inte bita ihop mer när ångesten och alla de dåliga känslorna tryckte på.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken jobbig situation du är i!
Kram!

Svar: Ja, fy fan.... trodde väl aldrig att jag skulle hamna i en sådan här situation.Den är jobbig både fysisk och psykisk.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2017-11-18 @ 10:44:26
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0