Krångel.....

För att göra jobb-historian kort, så är jag tillbaka på Ubbes igen, sen igår.
Jag ska vara där till mitten av januari.
Det är såååå skönt att slippa jobbets matsal!!!!!
 
Igår var jag på vävningen.
Roligt att träffa alla igen och att väva på löparen.
Tyvärr fick jag mer ont av vävningen....både här och där.....suck.
 
Idag efter jobbet var jag till Synsam....för hundratjugoelfte gången.
I över ett år har jag haft krångel med mina glasögon.
Vänster glas har aldrig känts bra.
Idag gjorde dom en ny synundersökning och då kom dom fram till att jag ska
ha liiiite mer styrka på det vänstra glaset.... och att det kan vara orsaken till att
jag ser suddigt, ögat tåras och gör ont, det känns som om något stör ögat....osv.
Hoppas, hoppas att glasögon-krånglet löser sig med ett nytt glas!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0