Möte och 50 år......

 
Idag var jag på ett möte på jobbet.
Det var jag, en kollega, facklig representant, chefen och HR-personal.
Mötet gällde min och kollegans arbetssituation.
 
Arbetsgivaren hade inga tjänstemannajobb att erbjuda oss...just nu.
Vi fick massor med förslag vad vi skulle och kunde göra för att förbättra våra situation.
Alla ville ju att det skulle lösa sig till vårat bästa....hmmm....
 
Det blev så mycket sagt så till sist blev jag alldeles snurrig och tom i huvudet.
Men på måndag ska jag och min chef sätta oss ner och försöka komma fram
till något mål och hur jag ska ta mig dit...typ.
 
Mitt mål är att få något vettigt och meningsfullt arbete....så om det är på min
nuvarande arbetsplats eller på någon annan arbetsplats.
 
Ja, ja.... fortsättning följer.....
 
Efter mötet tog jag ledigt resten av dagen.
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag och Hasse till Jörgen och grattade honom för
att han har fyllt 50 år.
Hasse hann inte vara länge hos Jörgen innan han var tvungen att åka och jobba
ett eftermiddagsskift.
Själv var jag hos Jörgen i någon timma och hade det trevligt... och fick mig
många goda skratt.... kaffe och god smörgåstårta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0