Igår och idag.....

Igår, på dan, fick vi besök av Molly.
Hon var här i någon timme.
Hon busade med Hasse så att han blev helt svettig och alldeles slut.
Hmmmm.... gubben börjar bli gammal?
 
 
 
 
På kvällen var jag, Hasse och Nellie på bio i Ludvika.
Det var Nellie som frågade om vi ville gå på bio med henne.
Så för hennes skull var vi iväg och såg skräckisen "Det".
 
Jag tyckte filmen var sådår..... det gick väl att se den.
Men jag har sett skräckfilmer som har varit mer skrämmande än "Det"....
och även bättre, men jag har även sett sämre.
 
 
Idag var jag och Hasse en snabbis till Lina.
Stackarn hade ONT!
 
Även idag, på eftermiddagen, fick vi besök.
Denna gång av mina föräldrar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0