Mardröm......

 
Igår var jag tillbaka på jobbet, där jag har närvarat med att bara sitta av min tid i matsalen.
Så jävla jobbigt.... både mentalt och fysiskt.
 
Igår gav jag upp strax före kl. 13.00, jag tog ledigt de sista timmarna.
Idag höll jag ut, med nöd och näppe, till kl. 15.00 innann jag tog ledigt och åkte hem.
 
 
 
 
För att fördriva tiden lyssnar jag bland annat på en ljudbok.
Men det är inte det lättaste... emellanåt.... då många kommer fram och ska prata med mig
eller för den höga ljudnivån som råder i matsalen.
 
Dessa två dagar har jag även fördrivit tiden med att läsa i gamla tidningar som finns
i matsalen.... löst lite korsord.... pratat med folk frivilligt och ofrivilligt.
 
Jag känner mig så överflödig.... väderlös....bortkommen.... ledsen.... besviken...
arg.... uppgiven.... rådlös.... frustrerad.....och en massa annat.... över min jobbsituation.
 
Jag har väl aldrig ens kunnat drömma om att hamna i denna situation efter 23 år.... då jag blir
helt utan arbetsuppgifter och då jag även nu i två års tid har fått gå i ovisshet och
inte vetat från dag till dag (ibland) vad och när händer det något med mig....osv.
 
Så jobbigt!!! Orka!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Låter fruktansvärt!! Varför kan du inte bara få vara hemma??
Kram!

Svar: Det är fruktansvärt!Kram!
jagjaana.blogg.se

2017-10-03 @ 21:31:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0