Onsdag och torsdag......

Igår var jag tillbaka på mitt "sitta-av-tiden-jobbet".
Så drygt!
Jag stod ut till klockan 14.00.... sen tog jag ut ledighet de två sista timmarna
och åkte hem.
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen var vi med Mattias till Synsam.
Han gjorde en synundersökning och valde ut bågar till sina nya glasögon.
 
 
 
 
På kvällen var jag iväg och målade akvarell tillsammans
med tanterna i akvarellgruppen.
Så roligt!
 
 
 
 
Idag har jag varit ledig från "sitta-av-tiden-jobbet", då jag skulle på
mammografi i Borlänge.
Tur att undersökningen går fort, för den KÄNNS ju.... så att säga.
 
På eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom på kaffe.
Stackars Lina hade så ont....och var stel i den opererade knät.
Måtte det vända snart!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0