Praktik....fika....gymmet.....

Igår var min sista praktikdag på Ubbes.
Såååå tråååkigt!!!
På måndag ska jag tillbaka till jobbet... och rulla tummarna....suck.
 
Idag var jag och Hasse hem till Lina och kidsen och fikade.
Jag har inte träffat mina söti-pötisar på ca två veckor, så jag har ju saknat dom.
Det är inte ofta det går så lång tid mellan det att vi ses/träffas.
 
Tidigare ikväll var jag, Hasse och Helena till gymmet.
Nu är det ett tag sen jag var där....tyvärr.
Jag är så trött och less på att min värk/smärta hindrar mig från att gå på gymmet regelbundet.
Det blir oftast att jag är på gymmet när jag har tillfälligt mindre värk/smärta.
Ibland funkar det bättre, men många gånger har jag blivit sämre i värken efter gymmet.
Få se hur det blir nu?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0