Kotor, kontakter, kortspel och glass.....

Idag på förmiddagen var jag till en kiropraktor.
Jag var såååå nervös!!!
Jag kände ett sånt stort obehag!!!
Meeeen jag överlevde behandlingen.... även de värsta momenten.....
när han "knäckte rätt" i nacken och ryggen.
HUVVA!!!!!!
Men nu är jag nervös igen, då kiropraktorn talade om för mig att det behövs
fler besök hos honom för att ev. komma till rätta med mina besvär.......
 
 
 
 
På eftermiddagen var vi förbi hemma hos mina föräldrar.
Hasse hjälpte farsan att fixa till en trasig kontakt och kabel till släpkärran.
Medans dom höll på med släpkärran gick jag runt och tog lite detaljbilder.....
på skoj och för att fördriva tiden.
Bilderna kommer i nästa inlägg.
 
Senare på eftermiddagen spelade vi lite kort här hemma.... jag, Hasse och Mattias.
Det var skoj!
 
På kvällskvisten fick vi besök av Helena.
Hon hade med sig glass som hon bjöd oss på.
Det var någon sorts "nyttigare" glass med proteiner i.
Smaken var choklad och jordnötter......  och jag gillade inte den.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0